.: سلام دوست عزيز :.

براي ورود به مطلب مورد نظرتان روي ديدن سايت کليک نماييد





loading...

سانسور بی سانسور - sansorbisansor

عکس درس آزاد فارسی ششم فرهنگ بومی ۱ درس آزاد ششم فرهنگ بومی

جواب درس آزاد (درس هفتم) فارسی ششم ابتدایی فرهنگ بومی ۱ تقدیم شما می‌شود که از صفحه ۵۴ شروع شده و شامل یک نمونه نمونه درس آزاد فارسی ششم فرهنگ بومی 1، درک مطلب و جواب سوالات خوانش و فهم درس هفتم صفحه ۵۷ فارسی ششم دبستان است. همچنین میتوانید این درس را به PDF دانلود کنید. با ساینس هاب همراه باشید.

درس آزاد فارسی ششم فرهنگ بومی ۱

جواب صفحه ۵۴ درس آزاد فارسی ششم فرهنگ بومی ۱ (درس هفتم) بستگی به وظایف و موضوع تعیین شده توسط معلم در کلاس دارد. به طور کلی هدف از درس هفتم فارسی ششم ابتدایی این است که دانش آموزان بتوانند به صورت فردی یا گروهی درباره آداب و فرهنگ‌های اقوامی که برای آن‌ها تعیین شده است یک درس تنظیم و ارائه کنند. پرورش مهارت در نوشتن و بند نویسی به صورت منسجم درمورد یک موضوع و تقویت دامنه واژگان و جمله بندی صحیح و استفاده از علایم نگارشی از اهدافی است که در درس آزاد فارسی ششم دنبال می‌شود.

در ادامه یک نمونه درس آزاد برای فارسی ششم ابتدایی تقدیم شما میشود.

درس آزاد فارسی ششم فرهنگ بومی ۱
درس آزاد فارسی ششم فرهنگ بومی ۱

جواب درس آزاد فارسی ششم فرهنگ بومی ۱

نمونه درس آزاد فارسی ششم فرهنگ بومی 1

در این بخش از ساینس هاب یک نمونه درس آزاد برای فارسی ششم ابتدایی (فرهنگ بومی 1) برای شما بازنشر می‌کنم. منبع این درس، دبستان شهید صالح خسروی می‌باشد.

✅ عنوان درس ازاد فارسی ششم در مورد فرهنگ بومی :

معلمی که شنا بلد نبود اما شناگر قلب ها شد

✅ متن درس ازاد فارسی ششم در مورد فرهنگ بومی :

ادهم مظفری در تاريخ پنجم شهريورماه 1353 شمسی در خانواده‌ای مذهبی در روستاي پشته از توابع کامياران به دنيا آمد. ادهم مظفری کودکی را در ميان کانون گرم و صميمی خانواده سپری نمود و به سن شش سالگی رسيد. سن فرارسيدن تحصيل و مدرسه، پدر که دوستدار تحصيل فرزندش بود او را به شهرستان کامياران فرستاد تا بتواند به مدرسه برود. محيط شهر برای کودکی همچون ادهم غريب بود، اما وی با استعداد و لياقتی که داشت خيلی زود خود را در مدرسه ميان معلمان و همكلاسی‌هايش جا انداخت. ادهم توانست مقاطع ابتدايی و راهنمايی را با کسب بهترين نمرات سپری نموده و به دبيرستان راه يابد و در رشته‌ی رياضی و فيزيک در دبيرستان شهيد غفاری کامياران به ادامه‌ی تحصيل بپردازد. در سال دوم دبيرستان بنا به علاقه‌ی قلبی که به شغل شريف معلمی داشت و دريافته بود که زادگاهش به او نياز دارد با شرکت در آزمون ورودی دانشسرا طرح دو ساله در خردادماه ۱۳۷۱ با نمره‌ی عالی پذيرفته و در دانشسرای سنندج ثبت نام نمود و در سال ۱۳۷۳ با کارنامه‌ای درخشان فارغ‌التحصيل شده و به جمع معلمان شهرستان کامياران پيوست. وی با شور و اشتياق فراوان شروع به کار نمود. در سال تحصلی ۷۴ – ۷۳ در روستای درويان سفلی در سال تحصيلی ۷۵ – ۷۴ در روستای ورمهنگ، در سال تحصيلی ۷۶ – ۷۵ در روستای پشاباد و در سال تحصيلی ۷۷ – ۷۶ در روستای الک از توابع کامياران مشغول به امر مقدس تدريس شد.

چهارشنبه سوری است. ۲۷/ ۱۲/ ۱۳۷۶ ادهم صبح زود از منزل خارج می‌شود تا به آخرين ديدار با شاگردانش برود، او از اول صبح به قصد خداحافظی رفته بود با شاگردانش، با ما و با همه. اما غافل از اينکه او از لحظه‌ی خداحافظی خود را به ما شناساند و ما تازه با او آشنا شديم و هرگز پيمان آشنايی را با جدايی عوض نخواهيم کرد.

چهارشنبه سوری امسال برخلاف سال‌های گذشته در ديار ما چهارشنبه‌ی سياهی بود؛ هوا طوفانی بود. ساینس هاب، باران و برف هم از ديشب شروع به باريدن کرده بود. رودخانه‌ی کام صدای عجيبی داشت. رودخانه‌ی کام به خود جرئت داده بود کام برف و باران را برآورده نمايد. رودخانه به تعداد شاگردان مدرسه تماشاچی داشت اما هيچکدام را نمی‌پسنديد. به دنبال ميهمان خود می‌گشت. رودخانه بهانه‌ی لازم را پيدا کرد و آن بوئيدن يكی از گل‌های مدرسه، دانش‌آموز شهين فريدی بود. او خوب می‌دانست که باغبان براي نجات گل خواهد آمد. همين که گل به روی آب افتاد گل‌های ديگر با فرياد و همهمه باغبان را صدا کردند.

آب طغيانگر، گل را نزديک ۷۰ متر با خود برده بود اما او خوب میدانست که گل ته آب نمیرود چون هنوز بسيار سبک است و سال‌ها تا درخت شدن فاصله دارد. ادهم خود را در آب انداخت و همچون غواصی شناگر شاگردش را به روی تنه‌ی درختی انداخت و او را از مرگ حتمی نجات داد.

ادهم بارها گفته بود که در طول عمرش شنا نكرده و از آب خيلی می‌ترسد. اما اينبار ادهم چيزی ديگر بود؛ انگار که سال‌های سال است با آب مونس است. آب از ترس او صدايش را بلندتر کرده بود. همه‌ی مردم در تلاش بودند که ادهم را نجات دهند. ادهم هيچ سر و صدايی نمیکرد، حتی يكبار هم نگفت مرا نجات دهيد. تنها می‌گفت: «مردم من چيزيم نيست، شهين چه شد؟» چندين بار اين جمله را تكرار کرد و با جريان سرد و بی‌رحم آب همسفر گشت و برای هميشه به خاطره‌ها پيوست.

ای دوست، ای انسان، ای معلم ای كاش می‌دانستم که در آن لحظه‌ای که ميهمان آب بودی و تا سينه در آب غلتيده بودی چه در قلبت می‌گذشت. آری تو اسطوره شدی.

آری! او همان دستانی را تكان داد که انسانی را نجات داده بود و اين جملات را برای دستان خود زمزمه می‌کرد: «اميدوارم که از من راضی باشيد. با شما بر تخته‌ی کلاس درس انسانيت را نوشتم، خواندم و نوشتم که آری من انسانم.»

آری! آب و ميهمان بزرگش بار سفر بستند. ادهم ۲۳ سال عمر نكرد. تنها سه روز زندگی کرد و بقيه را فقط زيست، اما بايد طول هر روز زندگی او را بی‌نهايت نوشت. مردم می‌دانند که نام و ياد ادهم تا انسانيت باشد زنده خواهد ماند. او درس ايثار و فداکاری را از همان کودکی در دامن پاک خانواده در روستای بی‌آلايش پشته آموخته بود و نام او همچون شاهو سربلند و استوار، پابرجا خواهد ماند. زيرا در دامن او بزرگ شده بود. وی از شاهو زيبايی و استواری زندگی را فراگرفته بود. وی با شاهو پيمان بسته بود که قلّه‌ای شود مرتفع‌تر و زيباتر از او و اين پيمان ناگسستنی است تا زمانی‌که شاهو پابرجاست.

درک مطلب درس هفتم صفحه ۵۵ فارسی ششم ابتدایی

سوالات این بخش هم بایستی بر مبنای درس تنظیم شده در بخش قبل طرح و پاسخ داده شود که شما در این قسمت چند سوال از متن فوق مشاهده خواهید کرد.

1️⃣ چرا ادهم مظفری شغل معلمی را انتخاب کرد؟

به خاطرِ علاقه‌ی قلبی که به معلمی داشت و دريافته بود که زادگاهش به او نياز دارد.

 2️⃣ منظور از عنوان درس چيست؟

ادهم مظفری تابحال شنا نکرده بود اما با انسانیتی که برای نجات جان شهین به خرج داد، خود را در قلبِ همه‌ی انسان‌ها جا کرد و اسمش جاودانه شد.

3️⃣ ادهم زمانی که ميان آب می‌غلتيد چه جمله‌ای را تكرار می‌كرد؟

مردم من چيزيم نيست، شهين چه شد؟

دانلود PDF درس آزاد فرهنگ بومی 1 فارسی ششم

برای دانلود فایل PDF درس آزاد فرهنگ بومی 1 فارسی ششم ابتدایی (به همراه در آزاد نگارش ششم) با حجم کم 230 کیلوبایت بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود

❤❤❤

بخوان و حفظ کن درس هفتم فارسی ششم ابتدایی

شامل شعر همه از خاک پاک ایرانیم می شود که می‌توانید معنی آن را در لینک: معنی شعر همه از خاک پاک ایرانیم فارسی ششم ابتدایی بخوانید.

جواب خوانش و فهم درس هفتم فارسی ششم

جواب خوانش و فهم صفحه ۵۷ فارسی ششم

1️⃣ در بیت گر رسد دشمنی برای وطن جان و دل رایگان بیفشانیم واژه ی دشمنی با چه آهنگی خوانده می شود ؟ چرا ؟

با آهنگ حماسی خوانده می‌شود زیرا این شعر در وصف ایران سروده شده است و قصد دارد تا احساسات وطن دوستانه‌ی مخاطبان را برانگیخته کند. بنابراین واژه ی دشمن با آهنگ حماسی و لحنی تنفرآمیز خوانده می‌شود.

2️⃣ چرا در بیت سوم عنوان شده است که «یادگار قدیم دورانیم»؟

زیرا کشور ایران دارای تاریخِ پربار و کُهَن و تمدن بیش از 2500 ساله است.

 

جواب درس آزاد فارسی ششم ابتدایی فرهنگ بومی ۱ (درس هفتم)

ساینس هاب
https://sci-hub.ir › آموزش
 
 
۵ مهر ۱۳۹۹ — 3️⃣ ادهم زمانی که ميان آب می‌غلتيد چه جمله‌ای را تكرار می‌كرد؟ مردم من چيزيم نيست، شهين چه شد؟ دانلود PDF درس آزاد فرهنگ بومی 1 فارسی ششم. برای ...
 

فارسی ششم ابتدایی درس هفتم درس آزاد شهریار - آپارات

آپارات
https://www.aparat.comdtTGB
 
 
 
۳:۵۷
فرهنگ و هنر · استایل و مد · سلامت · غذا و نوشیدنی · خودرو و وسایل نقلیه · کودک و ... 1:42 · نگارش چهارم ابتدایی درس پنجم صفحه34 (ویرایش جدید).
آپارات · ۲۳ آبان ۱۴۰۰

درس هفتم فارسی پایه ششم. درس آزاد. فرهنگ بومی ۱ - Aparat

Aparat
https://www.aparat.comaUKqo
 
 
 
۴:۳۹
جواب حل پاسخ صفحه ۵۴ صفحه۵۵ فارسی کلاس ششم درس هفتم آزاد صفحه ۴۷ نگارش فرهنگ بومی ۱.
Aparat · ۱۶ آبان ۱۴۰۱

پایه ششم | فارسی | درس آزاد (فرهنگ بومی 1)

Aparat
https://www.aparat.comzuAQq
 
 
۲۶ آبان ۱۴۰۰ — موضوع : پایه ششم | فارسی | درس آزاد (فرهنگ بومی 1) مدرس :سیدمصطفی موسی پورحسینی تکلیف: - زمان انتشار : دوشنبه 28 آبان ماه 1400 ...
 

پاسخ سوالات درس هفتم فارسی ششم درس آزاد (فرهنگ بومی ۱)

دانشچی
https://www.daneshchi.ir › پایه ششم
 
 
جواب سوالات فارسی ششم درس هفتم درس آزاد (فرهنگ بومی ۱). پاسخ: تمدن ایران دارای پیشینه غنی فرهنگی می‌باشد. این فرهنگ از گذشته تا امروز با وجود تغییراتی که ...
 

درس آزاد فارسی ششم ابتدایی

نمره برتر
https://nomrebartar.com › درس-آزاد-فارسی-ششم-ابتدا...
 
 
۵ دی ۱۳۹۸ — درس آزاد فارسی ششم ابتدایی درس آزاد فرهنگ بومی ششم درس 7 و 13 فرمت PDF + لینک دانلود مستقیم قرار گرفت نام درس : فارسی | موضوع : گام به گام ...
 
 

تصاویر برای درس آزاد ششم فرهنگ بومی 1

 
 
 
 
ساینس هاب
كلاس چهارم
چهارم ابتدايي
پنجم دبستآن
درس هفتم
درس دوآزدهم
كلاس پنجم
فارسي پنجم
چهارم دبستان
نگآرش ششم
درس هشتم
پايه پنجم
درس نهم
ششم ابتدآیی
چهارم درس
درس هفتم فارسی پایه ششم. درس آزاد. فرهنگ بومی ۱
 
ویدیو
 
نمونه درس هفتم فارسی پنجم ابتدایی درس آزاد فرهنگ بومی ۱ ...
 
فارسی ششم ابتدایی درس هفتم درس آزاد شهریار
 
ویدیو
 
جواب درس آزاد فارسی ششم ابتدایی فرهنگ بومی ۱ (درس هفتم ...
 
پاورپوینت تدریس جامع فارسی ششم دبستان | درس 13: درس آزاد (فرهنگ بومی 2) -  گاما
 
محصول
 
پاسخ سوالات درس هفتم فارسی ششم درس آزاد (فرهنگ بومی 1) - دانشچی
 
فارسی ششم ابتدایی درس سیزدهم درس آزاد تهران ، پایتخت ایران
 
ویدیو
 
درس هفتم فارسی ششم ابتدایی درس آزاد -مرجع آموزش ابتدایی ...
 
پاورپوینت فارسی کلاس پنجم دبستان | درس 12: درس آزاد (فرهنگ بومی جنوب) - گاما
 
محصول
 
معنی شعر همه از خاک پاک ایرانیم درس 7 درس آزاد (فرهنگ بومی 1 ...
 
مشاهده همه
 
 
 
بازخورد

 
مشاهده همه

گام به گام فصل 7 درس آزاد(فرهنگ بومی 1) فارسی ششم

مای درس
https://my-dars.comshow_new_fasl
 
 
جواب معنی شعر صفحه 56 درس 7 فارسی ششم. 1- ما که اطفال این دبستانیم همه از خاک پاک ایرانیم. 2- همه با هم برادر وطنیم مهربان ...
 

درس هفتم فارسی ششم | درس آزاد (فرهنگ بومی 1)

درس و مدرسه
https://darsomadrese.com › درسی
 
 
۱ آذر ۱۳۹۹ — پاسخ درس آزاد ، درس هفتم ، کتاب فارسی پایه ششم ابتدایی تحت عنوان فرهنگ بومی 1 تقدیم شما می‌شود. | درس و مدرسه | مومکا.
 

درسنامه آموزشی فارسی کلاس ششم درس 7: درس آزاد (فرهنگ بومی ...

گاما
https://gama.irdarsdetail › درسنامه-آموزشی-فارسی...
 
 
۲۳ اسفند ۱۴۰۰ — درسنامه آموزشی فارسی کلاس ششم با پاسخ درس 7: درس آزاد (فرهنگ بومی 1) · فصل 1: آفرینش · درس 1: معرفت آفریدگار · درس 2: پنجره‌های شناخت · فصل 2: ...
 

پاسخ درس هفتم (درس آزاد) فارسی ششم دبستان

دلگرم
https://www.delgarm.compaskh-drs-hftm-farsy-shsh...
 
 
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ — جواب درس آزاد فرهنگ بومی 1 فارسی ششم. شیخ عبدالحسین فاضل گروسی ستاره فروزان علم و عرفان بیجار گروس. دیار گروس با قدمت بیش از هفت هزار سال از ...
 

تحقیق درباره فرهنگ بومی چیست به زبان ساده

ماگرتا
https://magerta.irresearch-on-indigenous-culture
 
 
تحقیق درباره فرهنگ بومی چیست : فرهنگ بومی بخشی از فرهنگ است که در هر کدام از ... جواب صفحه ۸۱ ، ۸۲ ، ۸۳ و ۸۴ تفکر ششم ؛ درس ما کجا هستیم ...
 

جواب درس هفتم (فرهنگ بومی 1) نگارش ششم ابتدایی

درس هاب
https://darshub.ir › پایه ششم
 
 
۱۷ مهر ۱۴۰۰ — جواب درس هفتم (فرهنگ بومی 1) نگارش ششم ابتدایی,جواب هنر و سرگرمی درس آزاد نگارش ششم ابتدایی,پایه ششم,جواب نگارش ششم ابتدایی.
 

فارسی درس آزاد درس هفتم فرهنگ بومی ششم ابتدایی

بیگ بلاگ
https://film24i.bigblog.irpost34174
 
 
درس سوم: هوشیاری 67. درس چهارم: داستان من و شما 70. درس پنجم: هفت خان رستم 73. فصل سوم:ایران من 79. درس ششم : ای وطن 81. درس هفتم: درس آزاد)فرهنگ بومی 88 )1.
 

پایه ششم | فارسی | درس آزاد (فرهنگ بومی 1) - سی وید

سی وید
https://www.seevid.irzuAQq
 
 
 
 
۱۱:۲۹
موضوع : پایه ششم | فارسی | درس آزاد (فرهنگ بومی 1)مدرس :سیدمصطفی موسی پورحسینی تکلیف: -زمان انتشار : دوشنبه 28 آبان ماه ...
سی وید · ۲۶ آبان ۱۴۰۰

طرح درس آزاد فرهنگ بومی 2 فارسی ششم ابتدایی درس 13

دانشکده ها
https://ppt.daneshkadeha.comppt › طرح-درس-روزانه-...
 
 
هدف کلی: از دانش آموزان انتظار می رود در پایان درس با فرهنگ و آداب و رسوم محلی خود آشنا شوند. اهداف رفتاری: 1-تقویت فرهنگ مطالعه، 2-یجاد نگرش مثبت در حفظ و ...
 

درس آزاد (نوروز) - آموزشی فرهنگی - BLOGFA

BLOGFA
http://noosheenmashayekhi.blogfa.compost
 
 
1-سفره ي هفت سين شامل چه چيز هايي مي شود؟ 2-چه كسي براي اولين بار روز اول فروردين را عيد نوروزاعلام كرد؟ 3- شعر نام گذاري سال ها را كه ايرانيان ...
 

جواب درس هفتم آزاد فرهنگ بومی (1) صفحه 54 و 55 فارسی ششم

nexload.ir
https://nexload.ir › مطالب سایت
 
 
جواب صفحه ۵۴ و ۵۵ کتاب ادبیات فارسی پایه ششم درک مطلب جواب درس هفتم آزاد فرهنگ بومی (1) از سایت نکس لود دریافت کنید. جواب بچه ها در نظرات ...
 

درس ازاد فارسی ششم در مورد فرهنگ بومی - جواب گو

 
بلاگ
https://javab-goo.blog.irpost › درس-ازاد-فارسی-شش...
 
 
درس آزاد فارسی، فرهنگ بومی - بلاگ گروه های آموزشی مجتمع ... blog.alavishiraz.ir/index.php/entry/6690-2016-12-24-09-33-53 ۴ دی ۱۳۹۵ - درس آزاد فارسی ، فرهنگ ...
 

دانلود طرح درس فارسی ششم ابتدایی درس 13 درس آزاد(فرهنگ ...

torob.com
https://torob.com › ... › فایل‌ دانلودی
 
 
تصویر دانلود پاورپوینت درس آزاد فرهنگ بومی 1 درس 7 فارسی پنجم دبستان. دانلود پاورپوینت درس آزاد فرهنگ بومی 1 درس 7 فارسی پنجم دبستان. ۴۶٫۶۰۸ تومان. در لوکس ...
‎ریال ۸

طرح درس فارسی و نگارش کلاس ششم درس 13: درس آزاد (فرهنگ ...

فرامکتب
https://www.faramaktab.comlessonplans › طرح-درس...
 
 
طرح درس فارسی و نگارش کلاس ششم درس 13: درس آزاد (فرهنگ بومی 2) - روزانه.
‎¤۱٬۰۰۰٫۰۰

جواب درس ۱۳ فارسی ششم | صفحه ۹۰ و ۹۱

همگام درس
https://hamgamdars.com › درس-13-فارسی-ششم
 
 
... درس آزاد فارسی ششم فرهنگ بومی 2 جواب درس آزاد 13 فارسی ششم نام درس ... 1 – حیقوق نبی که بود ؟ پاسخ: حیقوق نبی (ع) از پیامبران صاحب کتاب بنیاسرائیل و از ...
 

درس آزاد ششم فرهنگ بومی بوشهر

کيونما
https://qnama.irchannel › درس-آزاد-ششم-فرهنگ-بوم...
 
 
( درس آزاد ششم فرهنگ بومی بوشهر )دانشگاه علوم پزشکی شیراز تعهدی برای تبدیل وضعیت متقاضی به هیات علمی پیمانی ندارد استخدام سازمان تامین اجتماعی در سال ۹۶ ...
 

طرح درس درس آزاد ادبیات بومی فارسی ششم

سایت علمی و پژوهشی آسمان
http://www.asemankafinet.ir › طرح-درس-درس-آزاد-ادبیا...
 
 
معرفی طرح درس : طرح درس فارسی ششم ابتدایی درس آزاد (ادبیات بومی). نام کتاب درسی: فارسی مقطع تحصیلی: ششم موضوع درس: آزاد (ادبیات بومی).
 

فرهنگ بومی و رسوم ترکمن ها

آقای کافی نت
https://caffenet.ir › محصولات
 
 
... [1]را بکار می برند، زيرا نعمت خدا يعنی نان در آن قرار می گيرد. فرهنگ بومی و رسوم ... درس ازاد فارسی استفاده کردم. توسط آقای کافی نت آبان ۲۹, ۱۴۰۲. سپاس از شما ...
 

فرهنگ بومی تبریز | ادبیات، آداب و رسوم، غذا و لباس محلی

یوتراوز
https://utravs.com › فرهنگ گردی
 
 
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ — مراسم قاباخلاما در تبریز. افراد مذهبی در شهر تبریز رسمی به نام قاباخلاما دارند و این رسم را 1 روز قبل از ماه مبارک رمضان به جا می‌آورند. در واقع ...
 

درس هفتم فارسی پایه ششم. درس آزاد. فرهنگ بومی ۱ - صباوید

صباوید
https://sabavid.irVideo
 
 
 
۴:۳۹
جواب حل پاسخ صفحه ۵۴ صفحه۵۵ فارسی کلاس ششم درس هفتم آزاد صفحه ۴۷ نگارش فرهنگ بومی ۱.
صباوید · ۱۶ آبان ۱۴۰۱

فرهنگ بومی اصفهان

sheykhbahaeihotel.com
https://sheykhbahaeihotel.comclose-historical-places
 
 
بی‌شک فرهنگ بومی اصفهان نیز مانند دیگر شهرهای جهان متاثر از موقعیت جغرافیایی و تاریخ گذشته بر این شهر است. مردم این شهر چندین بار مورد تهاجم دشمنان خون‌خواری ...
 

طرح درس فارسی ششم ابتدایی درس آزاد فرهنگ بومی 2

icdu.ir
https://icdu.irproduct
 
 
هدف کلی: از دانش آموزان انتظار می رود در پایان درس با فرهنگ و آداب و رسوم محلی خود آشنا شوند. اهداف رفتاری: 1-تقویت فرهنگ مطالعه،. 2-یجاد نگرش مثبت ...
رتبه: ۴٫۴ · ‏۱۵ مرور

دانلود طرح درس فارسی پایه ششم ابتدایی درس آزاد (فرهنگ ...

درسی فایل
https://drsifile.com › ... › طرح درس ششم ابتدایی
 
 
پایه : ششم محل تدریس: کلاس درس. اهداف کلی. از دانش آموزان انتظار می رود در پایان درس با فرهنگ و آداب و رسوم محلی خود آشنا شوند. اهداف رفتاری. 1-تقویت فرهنگ ...
‎ریال ۴٬۰۰۰

فرهنگ ایرانی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

Wikipedia
https://fa.wikipedia.orgwiki › فرهنگ_ایرانی
 
 
اگرچه زندگی روزمره در ایران نوین با اسلام شیعه در هم آمیخته شد، اما هنر، ادبیات و معماری بومی این کشور، یادآور سنت عمیق ملی آن و فرهنگ ادبی گسترده‌تری است که در ...
 

پاورپوینت فرهنگ بومی 1 درس 7 فارسی ششم - فورکیا

test.com
http://power24.test.cominfo
 
 
۵ مهر ۱۴۰۱ — با توجه بر اینکه پاورپوینت فرهنگ بومی 1 درس هفتم فارسی پایه ششم دبستان به طور حرفه ای تهیه شده و مطالب کتاب را بصورت جذاب پوشش میدهد شما دبیران ...
 

درس هفتم فارسی پنجم ابتدایی درس آزاد فرهنگ بومی ۱ - کمک درسی

kdarsi.ir
https://kdarsi.ir › پنجم ابتدایی
 
 
۵ اسفند ۱۴۰۰ — نمونه درس آزاد پنجم ابتدایی فرهنگ بومی ۱. نامش محمّد خوارزمی، ملقّب به پوریای ولی، عارفی پهلوان و شجاع بود. شعر نیز می‌سرود و منظومه‌ای به نام « ...
 

فرهنگ بومی اهواز؛ از مراسم ازدواج تا موسیقی و غذای محلی

سه کلیک
https://3click.comindigenous-culture-people-ahvaz
 
 
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ — فرهنگ بومی اهواز به‌قدری متنوع و جذاب است که اگر به شهری غیر از اهواز تعلق دارید، حتما از آشنایی با فرهنگ آن‌ها لذت خواهید برد.
 

نمونه درس آزاد پنجم ابتدایی فرهنگ بومی 1

tizland.ir
https://tizland.ir › تیزهوشان-آموزش-ابتدایی-نمونه-سوال
 
 
جواب سوالات درس هفتم فارسی پنجم ابتدایی. سوالات درس هفتم فارسی پنجم با جواب (درس آزاد فرهنگ بومی 1)، کلیک کنید. - 0 : · ادامه... 1 مطلب : 1 ...
 

دانلود پاورپوینت فرهنگ بومی 1 درس 7 فارسی پایه ششم ...

 
ام پی فایل
http://mpfile.irproduct › دانلود-پاورپوینت-فرهنگ-...
 
 
عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت فرهنگ بومی 1 درس هفتم فارسی پایه ششم دبستان فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 15.
‎ریال ۲۲٬۰۰۰

تمامی مطالب ( درس هفتم: درس آزاد ) - دانلود رایگان ...

Biamoz
https://biamoz.com › ... › فصل سوم: ايران من
 
 
خانه » ابتدایی » ششم ابتدایی » فارسی ششم » فصل سوم: ايران من » درس هفتم: درس آزاد. نمونه سوال درس 7 درس آزاد (فرهنگ بومی 1 ) فارسی (سری1) — ششم دبستان.
 

درس فارسی فرهنگ بومی(1) صفاشهر - آموزشی سرگرمی

BLOGFA
http://a7d2bb99.blogfa.compost › 1
 
 
به نام خدا سلام من در این سایت درس آزاد ششم را گزاشتم برای شهر صفاشهر شهر صفاشهر در فاصله ی 185 کیلو متری شمال شیراز قرار دارد ک دارای دو ناحیه به نام.
 

فرهنگ بومی اصفهان؛ شهر گنبدهای فیروزه‌ای!

مجله گردشگری یول بیر
https://mag.yol1.ir › اصفهان
 
 
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ — ... آزاد و مقابل نور خورشید است. اصفهانی‎‌ها با این‌کار، به چله زری و عمو چله خوشامد می‌گویند. در شب چله، خوراکی‌های محلی مانند کوفته گندی و در ...
 

درس هفتم ( آزاد ) کلاس ششم خراسان شمالی

BLOGFA
http://talashvatalim.blogfa.compost
 
 
فرهنگ بومی(1) برای دانلود درس روی تصویر کلیک کنید . با فرمت Word با فرمت Pdf.
 

درس هفتم نگارش ششم درس آزاد فرهنگ بومی

انشا باز
https://enshabaz.irtag › درس-هفتم-نگارش-ششم-درس...
 
 
خانه/درس هفتم نگارش ششم درس آزاد فرهنگ بومی. درس هفتم نگارش ششم درس آزاد فرهنگ بومی. نگارش ششم. adminدی 11, 1400. 0 1,581. جواب درس هفتم (فرهنگ بومی 1) نگارش ...
 

آشنایی کامل با فرهنگ بومی و رسم و رسومات شیراز

لیدوما تریپ
https://lidomatrip.com › مجله › کجا بریم؟
 
 
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ — ... درس آزاد استفاده کردم . تشکر ویژه دارم که انقدر زحمت می کشید * بسیار عالی بود ، مرسی ❤❤ . پاسخ. ଘ ଓ ଘ ଓ ଘ ଓ گفت: اسفند ...
رتبه: ۴٫۲ · ‏۴۹۹ رأی

https://prooz.ir/post/درس-ازاد-کلاس-ششم-فرهنگ.p20117

 
پست روزانه
https://prooz.irpost › درس-ازاد-کلا...
 
 
اطلاعاتی برای این صفحه در دسترس نیست.
 

آشنایی با فرهنگ بومی مشهد و آداب و رسوم مردم آن - وبلاگ شب

BLOGFA
http://boomitjamsama.blogfa.compost
 
 
ا یرانیان آخرین سه شنبه سال خورشیدی را با بر افروختن آتش و پریدن از روی آن به استقبال نوروز می روند.
 

پاسخ درس هفتم (درس آزاد) فارسی ششم دبستان - زود نیوز

zood-news.ir
https://zood-news.ir › مادر و کودک
 
 
جواب درس آزاد فرهنگ بومی 1 فارسی ششم. شیخ عبدالحسین فاضل گروسی ستاره فروزان علم و عرفان بیجار گروس. دیار گروس با قدمت بیش از هفت هزار سال از قدیم الایام ...
 

https://hubgram.ir/post/درس-ازاد-فرهنگ-بومی-ششم.p41300

 
هاب گرام
https://hubgram.irpost › درس-ازاد-...
 
 
اطلاعاتی برای این صفحه در دسترس نیست.
 

تحقیق فرهنگ بومی شهر قوچان - فایل نیکو

فایل سل
https://file-niko.sellfile.irprod-1927170-تحقیق+فر...
 
 
فرهنگ بومی شهر قوچان قوچان یکی از شهرهای استان خراسان رضوی است. این شهر در ۱۴۸ کیلومتری شمال غرب مشهد (مرکز استان) قرار دارد.
 

فرهنگ بومی - 13 اسفند 1401 - فارسی پایه ششم ابتدایی

تلوبیون
https://telewebion.com › فارسی پایه ششم ابتدایی
 
 
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ — مرور درس - 23 اردیبهشت 1402 مرور درس - 23 اردیبهشت 1402 1بازی و دوره - 19 اردیبهشت 1402 بازی و دوره - 19 اردیبهشت 1402 ...
 

جایگاه فرهنگ بومی در کتاب های درسی و برنامه های مدارس

صدای معلم
https://sedayemoallem.ir › پژوهش › item › 4610-جایگا...
 
 
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ — در دوره متوسطه اول درس آزاد در کتاب فارسی ، فصل ادبیّات بومی آمده ... پاسخ + +1 -2 --. رها 1400/09/15 - 20:09. خیلی عالی بود ممنون من که از این ...
 

فارسی درس آزاد درس هفتم فرهنگ بومی ششم ابتدایی - سایت بجو

رزبلاگ
http://bejo.rozblog.compost
 
 
۲۲ آذر ۱۳۹۵ — ۱ روز پیش – دانش ادبی فارسی درس ازاد هشتم و ششم هفتم برای ادبیات 95 – … jadidha95.ir … …. فرهنگ بومی اصفهان درس ازاد کلاس پنجم · درس آزاد کلاس ...
 

فرهنگ بومی لرستان: آرتین رباطی/ تحقیق و پژوهش؛ درس ...

پژواک لرستان
https://pejvakelorestan.ir › فرهنگ-بومی-لرستان-آرتی...
 
 
۲۹ آذر ۱۴۰۰ — ... درس هفتم فارسی پنجم ابتدایی/ درس آزاد « فرهنگ بومی۱». true. 29 آذر ... اسفند 17, 1400 در 1:55 ب.ظ. کشکینه نه تلغینه. پاسخ · محمد. فروردین 20, 1401 ...
 

فرهنگ بومی چیست؟

کافه لینک
https://cofelink.com › کافه تحقیق
 
 
فرهنگ بومی همانند بسیاری از فرهنگ‌ها در جهان یک فرهنگ محلی ـ منطقه‌ای است که دارای مرز معین فرهنگی است. افراد بومی از طریق آن خود را با دیگران غیر بومی.
 

فرهنگ بومی مازندران، قابل استفاده برای درس آزاد پایه های چهارم و ...

BLOGFA
http://arjmand-ahmad.blogfa.compost
 
 
مازندران از فرهنگ و تمدن بسیار کهن و اصیل آریایی برخوردار است و به دلیل داشتن این تمدن باستانی و دیرینه مراسم‌های باستانی و به دلیل علاقه به دین و مذهب.
 

درس ازاد درباره ی عید نوروز - ویکی‌ پدیا ، دانشنامه آزاد

wikivedia.ir
https://wikivedia.ir › ...
 
 
درس آزاد فارسی ششم ابتدایی – نمره برتر. · فرهنگ بومی تهران درس آزاد کلاس پنجم. · انشاء با موضوع عید نوروز و تعطیلات ایام عید (متن انشاء و خاطره نویسی).
 

فرهنگ بومی بختیاری‌های چهارمحال و بختیاری

ایسنا
https://www.isna.ir › استان ها › چهارمحال و بختیاری
 
 
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ — مردم چهارمحال و بختیاری چه ترک‌ها و چه بختیاری‌ها همه از آداب اصیل خویش حفاظت کرده‌اند و آداب اصیل آن‌ها همچنان بکر و دست نخورده باقیمانده ...
 

متن درباره شب یلدا برای درس ازاد · جدید ۱۴۰۲ -❤️ - گهر

gahar.ir
https://gahar.ir › 💥 سرگرمی
 
 
۲۹ آذر ۱۴۰۱ — در آن زمان ایرانیان باستان آخرین روز پاییز را پس از طلوع خورشید به عنوان طولانی ترین شب سال جشن می گرفتند. متن درمورد شب یلدا برای درس ازاد. متن ...
 

تحقیق در مورد ادبیات بومی استان فارس - کلاس درسی

kelasedarsi.ir
https://kelasedarsi.ir › مقالات › تحقیق فارسی
 
 
۲۶ آذر ۱۳۹۹ — ... فرهنگ بومی شیراز, تحقیق درباره فرهنگ بومی استان فارس ... چون کلاس نهم هستم تو درس ازاد خیلی ب کارم اومد و همچنین بیشتر شیراز رو شناختم❤.
 

فرهنگ بومی پیرانشهر - پیران فایل - رزبلاگ

رزبلاگ
http://piranshahrnet.rzb.irmho › فرهنگ-بومی-پیرا...
 
 
۱۴ فروردین ۱۳۹۵ — فرهنگ بومی پیرانشهر جشنواره فرهنگی هنری بازي‌هاي بومی محلی به منظور ترويج مباني فرهنگي و هويتی از طريق اين صنعت با نگاه ويژه به مردم منطقه ...
 

درس هفتم فارسی ششم ابتدایی درس آزاد

تعلیم کده
https://talimkadeh.ir › ... › فارسی ششم
 
 
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ — 1 – تشخیص کاست یهای احتمالی کتاب و اقدام به تولید محتوای متناسب با فرهنگ بومی؛ 2 – پرورش توانایی تولید مادّهٔ درسی در دان شآموزان با نظارت و ...
 

آزمون فارسی ششم دبستان آنلاین - فصل 13 درس آزاد فرهنگ ...

شاه آزمون
http://shahazmoon.irexams › آزمون-فارسی-ششم-دب...
 
 
مترادف در کدام گزینه درست نوشته شده است؟ 1) نظم و نثر 2) معیشت و زندگانی 3 ...
 

طرح درس روزانه درس ازاد با موضوع فرهنگ بومی فارسی چهارم

دانلود طرح درس روزانه و سالانه
https://tarhfile.ir › دانلود ها
 
 
ممکن است دانش آموزان با چه مشکلات مفهومی ای رو به رو شوند؟ چگونه می توان این درس را به سایر موضوعات درسی مرتبط کرد؟ گام ششم: فعالیت های یادگیری. دانش آموزان ...
‎ریال ۳٬۹۰۰

آداب و رسوم گلستان ، فرهنگ زیبا و دیدنی مردم بومی

ویلارابط
https://villarabet.comtourism › آداب-و-رسوم-گلستان...
 
 
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ — 1401/10/16 1:04 ق.ظ. با عرض خداقوت از پرداختن به موضوعات فرهنگ اقوام و همچنین توجه به شایسته سالاری سپاسگزارم پیشنهاد می کنم با محمدآذری محقق ...
 

اهداف درس هفتم فارسی ششم ابتدایی درس آزاد

دبستو
https://dabesto.ir › درس-هفتم-فارسی-ششم-ابتدایی-در...
 
 
۱ – تشخیص کاست یهای احتمالی کتاب و اقدام به تولید محتوای متناسب با فرهنگ بومی؛ ۲ – پرورش توانایی تولید مادّهٔ درسی در دان شآموزان با نظارت و هدایت آموزگاران؛
 

فرهنگ و جشن های مردم قشم

سلام پرواز
https://salamparvaz.comblogculture-traditions-qes...
 
 
۲ تیر ۱۴۰۱ — ... بومی دیده می شود. اگر به قشم سفر کنید و زمانی در آنجا اقامت داشته ... 1 از 5. از میان 1 امتیاز به این تور. نظرات. با ارسال نظر،‌در بهبود کیفیت ...
رتبه: ۱ · ‏۱ رأی

آموزش فارسی ششم| سیر تا پیاز ادبیات فارسی پایه ششم ...

فیلیمو مدرسه
https://app.filimo.school › ... › پایه‌ی ششم
 
 
درس 1معرفتِ آفریدگار. در این قسمت، درس معرفت آفریدگار را ... ۲ درس آزاد که در اين کتاب قرار دارد با موضوع فرهنگ بومی، فرصتی برای تمرین نوشتن برای ‌دانش‌آموزان است.
 

آداب و رسوم مردم سیستان و بلوچستان در مناسبت‌های مختلف

فلایتیو
https://flightio.comcustoms-in-sistan-and-baluchestan
 
 
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ — فرهنگ بومی سیستان و بلوچستان از جذابیت‌های فوق‌العاده‌ای برخوردار است که همین موضوع لذت مطالعه درباره آن را چندین برابر می‌کند. تا پایان این ...
رتبه: ۴٫۴ · ‏۱۴۸ رأی

فرهنگ بومی استان کهگیلویه و بویراحمد

 
اسک 98
https://ask98.irpost › فرهنگ-بومی...
 
 
اطلاعاتی برای این صفحه در دسترس نیست.
 

فرهنگ بومی خوزستان ، سرزمین آب و آفتاب

آسمونی
https://asemooni.com › فرهنگ و تاریخ
 
 
اگر به خواندن مطالب تاریخی و فرهنگی علاقه دارید این بخش آسمونی را بخوانید چرا که در مورد فرهنگ بومی خوزستان ، سرزمین آب و آفتاب صحبت می کنیم.
 

دانلود طرح درس روزانه درس 13 درس آزاد (فرهنگ بومی 2) فارسی ...

پی دی اف داک
https://pdf-doc.irproduct › دانلود-طرح-درس-روزانه-د...
 
 
شرحی مختصر از فایل: هدف کلی: از دانش آموزان انتظار می رود در پایان درس با فرهنگ و آداب و رسوم محلی خود آشنا شوند. اهداف رفتاری: 1-تقویت ...
‎ریال ۳٬۰۰۰

فارسي درس آزاد درس هفتم فرهنگ بومي ششم ابتدايي

 
azblog.ir
http://azblog.irpost › فارسي-درس-آزاد-درس-هفتم-ف...
 
 
۲۳ آذر ۱۳۹۵ — درس آزاد کلاس پنجم فرهنگ بومی 1 با لینک . درس ازاد فصل ادبیات بومی پایه هفتم و هشتم ۹۵ . کتاب درسی فارسی ششم دبستان (مهارت های نوشتاری - دومين ...
 

فارسی هفتم درس آزاد(ادبیات بومی ) - BLOGFA

BLOGFA
http://salehrasooli.blogfa.compost
 
 
کار گروهی : 1- در مورد نمونه دیگری از آداب رسوم مردم مازندران در کلاس گفت و ... فرهنگ و ادبیات قوم مازندران و ایران ، مطالب مفید علمی ، فرهنگی ، تاریخی ...
 

داستان کوتاه ترکی برای درس آزاد - کامل (مولیزی) - هلپ کده

مولیزی
https://help.molisy.ir › داستان
 
 
۱ مرداد ۱۳۹۸ — 1.ادبیـات بومـی و فرهنگی یعنی چه؟ 2.چند نمونـه از شاعران ترکی زبان ... – درس ازاد فرهنگ بومـی کلاس ششم و هفتم – جدید ع– اول ۸درس آزاد فارسی ...
 

سوالات درس چهارم علوم تجربی ششم دبستان (سفر به اعماق زمین)

Edalatifar
http://mohammadedalatifar.blogfa.compost › سوالا...
 
 
درس 7 (درس آزاد، فرهنگ بومی 1) · درس 8 (دریاقُلی) · درس 9 (رنج هایی کشیده ام که ... سوالات درس چهارم علوم تجربی ششم دبستان (سفر به اعماق زمین). به محل آزاد شدن ...
 

اطلاعاتی در مورد آداب و فرهنگ مردم یزد

آژانس مسافرتی دلتابان
https://deltaban.comintroducing-yazd-city
 
 
۷ دی ۱۳۹۷ — فرهنگ بومی مردم یزد. همان طور که در بخش قبلی نیز اشاره کردیم استان یزد از جمله تاریخی ترین و قدیمی ترین سرزمین ها می باشد. استان یزد در زمان های ...
 

معرفی شهر تهران دانستنی های پیش از سفر به پایتخت - کارناوال

karnaval.ir
https://www.karnaval.ir › ... › معرفی شهرهای توریستی
 
 
جاذبه‌های متعدد تاریخی، فرهنگی، ورزشی، هنری، فرهنگی، طبیعی و ... را در خود جای داده است. یکی از پنج مقصد برتر گردشگری ایران است. بازارهای سنتی و مدرن و مراکز ...
رتبه: ۵ · ‏۲۹ مرور

درس پنجم - چنار و کدو بُن

پیش دبستان و دبستان سرای زندگی
https://d.lifeschools.irblogs
 
 
درس ششم - سرود ملّی · درس هفتم - آزاد (فرهنگ بومی) · درس هشتم - دفاع از میهن · درس ... درسنامه 1 : ساخت واژه های مرکّب با « بُن ». قبل از بررسی درس باید ساخت یکی از ...
 

معرفی فرهنگ بومی کیش و آداب رسوم زندگی مردم کیش

Tourtokish
https://www.tourtokish.com › بانک اطلاعات کیش
 
 
با وجود اینکه فرهنگ بومی کیش و مذهب مردم کیش دارای تفاوت هایی است، با این حال در طول سالیان بسیار است که مردم کیش در صلح و صفا کنار یکدیگر زندگی می کندد.
 

عکس نوشته درس آزاد

عکس نودی
https://fa.nody.ir › عکس-نوشته-درس-آزاد
 
 
۲۶ تیر ۱۴۰۰ — ... درس آزاد فارسی چهارم دبستان در مورد فرهنگ بومی. نگارش ششم درس آزاد درس هفتم فرهنگ بومی ۱ با جواب و ساینس هاب. درس آزاد نوشتاری چهارم. نمونه درس ...
 

پاورپوینت فرهنگ بومی 1 درس هفتم فارسی پایه ششم دبستان

looksfile.com
https://looksfile.comproduct › پاورپوینت-فرهنگ-...
 
 
با توجه بر اینکه پاورپوینت فرهنگ بومی 1 درس هفتم فارسی پایه ششم دبستان به طور حرفه ای تهیه شده و مطالب کتاب را بصورت جذاب پوشش میدهد شما دبیران گرامی با خیالی ...
 

12 مدل از بهترین بازی های محلی و بومی استان های ایران کدامند؟

رایاد
https://rayad.org › بازی-های-محلی-و-بومی-ایران
 
 
پیشینه این سرگرمی‌های بومی به عقاید فرهنگی، مذهبی یا ملی می‌رسد. بازی های ... 1. بازی تخم‌مرغ گندیده. تخم‌مرغ گندیده از بازی های محلی و سرگرمی‌های مهیج بومی ...
 

پایه ششم دبستان

adavoodi.ir
https://adavoodi.ir › ...
 
 
فارسی ششم دبستان. نگارش فارسی ششم دبستان. ریاضی ششم دبستان. علوم تجربی ششم دبستان. مطالعات اجتماعی ششم دبستان. تفکّر و پژوهش ششم دبستان. کار و فناوری ششم دبستان.
 

آشنایی با 10 شاعر برجسته در ادبیات فارسی

ایران کتاب
https://www.iranketab.irbloggreat-persian-poets
 
 
سایر آثار احتمالیِ «فردوسی» از بین رفته اما حماسه ی «شاهنامه» که شرحی از تاریخ، افسانه ها و داستان های بومی ایران کهن از ابتدای زمان تا فتح ایران توسط مسلمانان ...
 

۱۸ انشا درباره شب یلدا برای دانش آموزان همه پایه ها (جدید سال ۱۴۰۱)

مینویسم
https://minevisam.com9-essays-about-yalda-night
 
 
۱۴ آذر ۱۴۰۱ — انشا در مورد شب یلدا ساده مناسب پایه ابتدایی (اول تا ششم) ، کوتاه (مناسب دانش آموزان کلاس های پنجم تا نهم) ، آداب و رسوم شب یلدا برای دانش ...
 

تاریخچه شب چله و آداب و رسوم شب یلدا در ایران

نمناک
https://namnak.com › تاریخچه-آداب-رسوم-شب-یلدا
 
 
... فرهنگ و هنر نمناک برای شما کاربران عزیز بازگو کنیم. شب یلدا بلندترین شب سال که به زمان مابین غروب آفتاب از تاریخ 30 آذر یعنی آخرین روز پاییز تا طلوع آفتاب 1 ...
رتبه: ۴٫۴ · ‏۱٬۸۲۲ رأی

درس آزاد یلدایی - نماوید

نماوید
https://www.namavid.comvideoyaldaei-free-lesson
 
 
 
 
۴:۱۶
آموزش فارسی پایه‌ی چهارم - درس هشتم (درس‌ آزاد - فرهنگ بومی) 05:16 ... کلیپ طنز ساندویچ 1 متری مستفا آزاد - مصطفی آزاد دنبال=دنبال 03:37 · کلیپ ...
نماوید · ۷ دی ۱۳۹۹

دانلود پاورپوینت فرهنگ بومی 1 درس هفتم فارسی پایه ششم ...

universitybook.ir
https://universitybook.ir › دانلود-پاورپوینت-فرهنگ-...
 
 
۱۷ فروردین ۱۴۰۰ — عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت فرهنگ بومی 1 درس هفتم فارسی پایه ششم دبستان فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 15 قسمتی از متن: اهداف درس ...
 

ادبیات پایه هشتم ( ادبیات بومی 1 ) - آموزش درس های متوسطه اول و دوم

BLOGFA
http://kelas-majazi.blogfa.compost
 
 
هدف از درس آزاد ... هدف از درس آزاد ، بازشناسی و معرفی چهره ها و شخصیت های ادبی ، تاریخی ، فکری و هنری مناطق مختلف کشور و آشنا شدن دانش آموزان با فرهنگ بومی و ...
 

فارسی درس آزاد درس هفتم فرهنگ بومی ششم ابتدایی رایگان

iraniax.ir
http://iraniax.ir › فارسی-درس-آزاد-درس-هفتم-فرهنگ-...
 
 
۲۴ آذر ۱۳۹۵ — درس ازاد فرهنگ بومی کلاس ششم و هفتم – جدید عکس – اول ۸درس آزاد فارسی پنجم دبستان فرهنگ … www.tel-sell.ir/درسآزادفرهنگبومی–کلاس-پنجم-ایران- ...
 

پاورپوینت فرهنگ بومی 1 درس هفتم فارسی پایه ششم دبستان

ایمالز
https://emalls.ir › ... › محتوای آموزشی › فارسی
 
 
ایمالز یک موتور جستجوگر کالا است که خریداران را به فروشندگان متصل کرده و با نمایش قیمت‌ها در کنارهم به آنها کمک میکند تا کالاها را با قیمت ارزان تر خریداری ...
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
کدهاي اختصاصي